هماهنگی مخاطب تلویزیون با تصاویر
08 آذر 1398 توسط یا کاشف الکروب
هماهنگی مخاطب تلویزیون با تصاویر
مخاطب هنگامی که مقابل تصاویر تلویزیونی قرار میگیرد، به تدریج به شکل همان تصاویر در میآید.
هر صنعتی برای خودش تولیداتی دارد که آنها را در مقیاس وسیع تولید میکند.
رسانه هم یک صنعت است اما محصول نهایی آن فیلم یا خبر نیست، محصول نهایی آن “ساختن انسان هایی “ است که سلیقهٔ خاص، علاقهٔ خاص، پوشاک خاص، سبک زندگی خاص و اعتقادات خاصی دارند.
محمد محمدی
منبع: سواد رسانه، ص۲۵۴